reklama

Ona

Pre všetkých zaľúbených ľudí... ale hlavne pre ňu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Malahnedé vlasy a krásne modré oči,
stretol som ju na zástavke, v Bratislave - Rači.
Stála tam tak sama a bola jej zima,
nežne som ju objal a bolo nám príma.

Stálisme tam dvadsať minút, potom prišiel nočný spoj,
odviezol mi moju lásku, v srdci zostal nepokoj.
Nemusím sa ale stráchať, pozná moju adresu,
ďalšie ráno už je pri mne a jej bozky sladké sú...


Miroslav Dedinský

Miroslav Dedinský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten kto ma pozná, vie aký som a ten kto ma nepozná, nech si spraví názor...Som obyčajný človek, ktorý každý deň vstane, cestou do práce odvedie dieťa do školy, po práci zoberie dieťa domov k manželke a druhému dieťaťu, pohrá sa s deťmi a po večeri ide spať.Mojou inšpiráciou je motto na obrázku hore, ale rovnako vhodné sa mi zdá aj: "Ozajstný priateľ je ten, kto prichádza, keď sa zvyšok sveta od vás odvracia" Walter Winchell :o) Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu