reklama

Keď som ťa stretol

Ty vieš že je to o tebe... :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som stretol svojuosudovú lásku,
bola stokrát krajšia ako na obrázku.
Ktorý som si ako malý chlapec namaľoval,
keď som si ju vo svojich snoch živo predstavoval.

Videl som ju pred oltárompo mojom boku stáť,
v našom dome hrať sa, smiať sa a mať ju nekonečne rád.
Spoznal som ju, keď som sa s ňou na ulici zrazil,
bola to tá najkrajšia vec, čo som kedy zažil.

Doteraz sme prežili spoluveľa pekných chvíľ
a tie menej veselé som za hlavu zahodil.

Obrázok blogu
Miroslav Dedinský

Miroslav Dedinský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten kto ma pozná, vie aký som a ten kto ma nepozná, nech si spraví názor...Som obyčajný človek, ktorý každý deň vstane, cestou do práce odvedie dieťa do školy, po práci zoberie dieťa domov k manželke a druhému dieťaťu, pohrá sa s deťmi a po večeri ide spať.Mojou inšpiráciou je motto na obrázku hore, ale rovnako vhodné sa mi zdá aj: "Ozajstný priateľ je ten, kto prichádza, keď sa zvyšok sveta od vás odvracia" Walter Winchell :o) Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu