reklama

Anjel

Ďakujem mojej manželke za inšpiráciu na napísanie tejto a iných básní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zletelku mne strážny anjel,
bola to skutočnosť a či len zdanie?
Ten anjel bola krásna deva,
do priesvitných šiat oblečená.

Povedalmi, aby som nesedel tu sám,
keď toľko dobrých kamarátov mám.
Tak som im zavolal, dohodli sme stretko,
anjelik môj milučký, ďakujem za všetko!

Miroslav Dedinský

Miroslav Dedinský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten kto ma pozná, vie aký som a ten kto ma nepozná, nech si spraví názor...Som obyčajný človek, ktorý každý deň vstane, cestou do práce odvedie dieťa do školy, po práci zoberie dieťa domov k manželke a druhému dieťaťu, pohrá sa s deťmi a po večeri ide spať.Mojou inšpiráciou je motto na obrázku hore, ale rovnako vhodné sa mi zdá aj: "Ozajstný priateľ je ten, kto prichádza, keď sa zvyšok sveta od vás odvracia" Walter Winchell :o) Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu