reklama

Kamarát

Vyznanie zo srdca pre moju jedinú lásku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu


Si pre mňa ako sestra, ktorú som nepoznal,
si ako najcennejší dar, ktorý som nedostal.
Keď vidím slzy padať z tvojich očí,
vedz, že sa ti chrbtom nikdy neotočím.


Keď usmievaš sa a žiariš ako luna,
moja duša je v tej chvíli spokojnosti plná.
Nech stane sa čokoľvek, som tu vždy pre teba,
zbytočné omyly robiť v živote netreba.


Jedno viem isto, že ťa mám veľmi rád,
navždy chcem ostať tvoj verný kamarát.

Miroslav Dedinský

Miroslav Dedinský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten kto ma pozná, vie aký som a ten kto ma nepozná, nech si spraví názor...Som obyčajný človek, ktorý každý deň vstane, cestou do práce odvedie dieťa do školy, po práci zoberie dieťa domov k manželke a druhému dieťaťu, pohrá sa s deťmi a po večeri ide spať.Mojou inšpiráciou je motto na obrázku hore, ale rovnako vhodné sa mi zdá aj: "Ozajstný priateľ je ten, kto prichádza, keď sa zvyšok sveta od vás odvracia" Walter Winchell :o) Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu