reklama

Sen

Čo dodať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Neznášam tie bezosné noci, keď nemôžem zavrieť oči,
som sám a bez pomoci, v posteli sa stále točím.
Ja skúšam zaspať a myslím na teba len,
chcem aby o tebe prisnil sa mi nádherný sen.

Všetky moje pokusy zaspať sú však márne,
ale to sa ihneď zmení jak vkročíš do mojej spálne.
Tvoje pohladenia sťa vánok keď ovanie ťa,
pri nich zaspím hneď ako také malé dieťa.

Vo sne ktorý sníva sa mi, už nie som vôbec sám,
pretože som s tebou a svoju lásku ti celú dám.

Miroslav Dedinský

Miroslav Dedinský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten kto ma pozná, vie aký som a ten kto ma nepozná, nech si spraví názor...Som obyčajný človek, ktorý každý deň vstane, cestou do práce odvedie dieťa do školy, po práci zoberie dieťa domov k manželke a druhému dieťaťu, pohrá sa s deťmi a po večeri ide spať.Mojou inšpiráciou je motto na obrázku hore, ale rovnako vhodné sa mi zdá aj: "Ozajstný priateľ je ten, kto prichádza, keď sa zvyšok sveta od vás odvracia" Walter Winchell :o) Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu